Wij verhuren enkel aan scouting verenigingen die staan ingeschreven bij de KvK.

Wij verhuren niet aan particulieren en anders soortige verenigingen!

Vanaf 1 januari 2019 verhuren wij niet meer in de weekenden.

Maar Scouting verenigingen kunnen nog wel inschrijven voor de vakantie periodes.

Scouting The Challenge beschikt over een prachtig clubgebouw dat voor een groot deel door de leden zelf is gebouwd.

Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overdag en op maandag- en donderdagavond is ons gebouw nog beschikbaar voor vaste huurders.

De andere dagdelen zijn inmiddels al verhuurd aan vaste huurders.
Vrijdagavond is het gebouw i.v.m. draaien van de eigen groepen niet voor verhuur beschikbaar.

Het gebouw bevindt zich in een bosrijke omgeving, maar is toch dicht bij tal van voorzieningen (zie verderop).

Onze andere locatie de rendierhoeve ligt op een afstand van 20 minuten rijden van deze locatie.

Beschikbaarheid

Klik hier voor een overzicht van de perioden waarin het gebouw reeds is verhuurd.

Informatie en reserveringen
Voor meer informatie omtrent de verhuur en voor het maken van een reservering, gelieve contact op te nemen met Ine Oomen Via e-mail: Verhuur.

Tarieven en huurvoorwaarden

Voor huur rekenen wij € 4,25 per persoon per nacht met een minimum van 20 personen en 2 nachten. Het gebruik van gas en elektra wordt afzonderlijk in rekening gebracht.

Klik hier voor de huurovereenkomst inclusief de algemene huurvoorwaarden:

Huurovereenkomst-Scouting-The-Challenge-2021-03

Voorzieningen in de buurt

• NS-Station Tilburg West (1,7 km)
  • winkelcentrum
    Westermarkt (1,5 km)
    – Paletplein (1,5 km, te voet 0,7 km)
  • bakkerij van Iersel (0,8 km)
  • bushalte (0,4 km)
  • Zwembaden
    – Reeshof (4 km)
    – Drieburcht (3,5 km)
    – Stappegoor (7 km)
  • Subtropisch zwembad De Vennen in Dongen (9 km)
  • Karen Weening speeltuin (0,4 km)

Ook allerlei attracties en bezienswaardigheden zijn in de buurt. Enkele voorbeelden (klik op de naam voor een uitstapje naar de attractie):

Wilt u een link toe laten voegen, stuur dan even een mail Verhuur.