Wie zijn de Stamgasten (stam)?
De stamgasten is een  18+ groep van scouting The Challenge en draaien 1 keer in de week.  Bij de Stamgasten hebben we alleen nog een Stam-bestuur bestaande uit een voorzitter, penningmeester, secretaris en drankmeester. De Stamleden draaien dus helemaal alleen en maken hun eigen programma. Veel van deze Stamleden zijn ook staf binnen onze groep, maar blijven het leuk vinden om samen programma’s te maken. Zij gaan een avond spelletjes spelen, koken op kampvuur of een tocht lopen. Ook zijn doen mee aan regionale activiteiten binnen scouting. Verder gaan zij ook weleens op weekend en houden we jaarlijks een buitenlandreis waarbij de steden Dublin en Sofia al zijn bezocht.

Weten wat de stamgasten de komende weken op de planning staan? Kijk op onze planning op de website. Weten wat we  afgelopen weken hebben gedaan? Kijk op de website of op onze Facebookpagina!

Algemene info
Onze Stam draait eens in de twee weken op zaterdagavond van 20:00 tot 23:00. Hun leeftijd is van 18 tot en met 100 jaar en ze draaien gemengd. Zij dragen een uniform of een eigen ontworpen trui. Je mag sowieso 6 keer mee komen draaien om te kijken of je het wel echt leuk vindt en dan pas hoef je te beslissen of je lid wordt van onze groep. Voor meer info over onze groep kun je ook kijken onder het kopje algemene info op deze site.

Contact
Iedere zaterdag kun je bellen (013-4676630) tussen 12:00 en 17:00 uur. Dan zijn er stafleden op ons gebouw die je meteen te woord  staan en helpen bij het beantwoorden van vragen of het maken van een afspraak. Verder kun je ook mailen naar de stamsecretaris .Vermeldt dan wel even je naam en telefoonnummer zodat zij contact op kunnen nemen met jou.

Hopelijk zien we je snel bij de Stam!