Stamgasten (Stam 21+)

Buitenlandreis – Berlijn 2019
Guten Abend, de Stamgasten zijn momenteel op het jaarlijkse stamuitje. De bestemming dit jaar is Berlijn! Gisteren kwamen we aan na 7 uur reizen met de trein 🚉 Vele bekende toeristische trekpleisters hebben we reeds gezien, bratwursten gegessen 🌭, geslapen in een hostel 🛏, de lokale drankjes gedronken🍺🍺🍺 en een kermis bezocht 🎡. Zodadelijk lekker eten in het Hard Rock Café 🎸, daarna zien wat de nacht en morgen brengen 😎 Tschüss!

Blubbertocht
Zaterdag hebben de Stamgasten een heuse bingoblubbertocht gelopen door de modder en sloten van het Tilburgse buitengebied! Naderhand hebben we een leuke autorit gehad met zijn vijven bij Daphne in de auto: lekker knus meezingen op de muziek van Snollebollekes. Dat was een feestje natuurlijk!😃🎉😄

Iscout met Explorers 09-03-2019
De Explorers en de stamgasten hebben gisteren meegedaan met iscout. We werden ondersteund door de Explorers van Rey de Carle. Weer een fantastische avond gehad met leuke dwaze opdrachten! Bowlingbaan in de supermarkt, kliko piramide, natuurfotograaf, 7 personen in een dixie en natuurlijk de moeilijke reisvragen! Kom maar op💪🏻 volgend jaar doen we weer mee!

Alle foto’s en filmpjes zien? Klik hier

Escaperoom 02-03-2019
Deze avond zijn de stamgasten ontsnapt uit de Escaperoom! Zij hebben de eerste game gespeeld van Escaperoom The Game. En het is de stamgasten gelukt om binnen de 60 minuten te ontsnappen.

Avondhike 16-02-2019
De stamgasten lopen vanavond een avondhike door Tilburg en pauzeren nu met een lekkere versnapering op het terras 😎🍺

Wij willen BOWLEN! 02-02-2019
Een gezellig avondje bowlen met onze Stamgasten!

Jacuzzi weekend 19-01-2019
Buiten vriest je neus haast van je gezicht, maar bij de Stamgasten was het dit weekend peentjes zweten in hun heerlijk warme en zelfgebouwde jacuzzi! Proost! 😎🏊‍♀️🌊🔥

Bakprogramma 15-12-2018
Bakkers klaar? Bakken maar! Onze bakvrienden van de Stamgasten hebben de heerlijkste baksels gebakken en smullen nu van zoete lekkernijen als brownies, cake en koekjes 🥧🍪