Wie zijn de Roverscouts?

De Roverscouts is een groep van 18 t/m 21 jaar van scouting The Challenge en draaien 1 keer in de week. Bij de Roverscouts hebben we alleen nog een Rover-bestuur bestaande uit een voorzitter, penningmeester, secretaris en materiaalbeheer. De Rovers draaien dus helemaal alleen en maken hun eigen programma. Zij gaan bijvoorbeeld een avond spelletjes spelen, koken op kampvuur of een tocht lopen.

Algemene info

Onze Rovers draaien elke week op zaterdagavond van 20:00 tot 23:00. Hun leeftijd is van 18 tot en met 21 jaar en ze draaien gemengd. Je mag sowieso 6 keer mee komen draaien om te kijken of je het wel echt leuk vindt en dan pas hoef je te beslissen of je lid wordt van onze groep. Voor meer info over onze groep kun je ook kijken onder het kopje algemene info op deze site.

Contact

Iedere zaterdag kun je bellen (013-4676630) tussen 12:00 en 17:00 uur. Dan zijn er stafleden op ons gebouw die je meteen te woord  staan en helpen bij het beantwoorden van vragen of het maken van een afspraak. Verder kun je ook mailen naar roverscouts@scoutingthechallenge.nl. Vermeldt dan wel even je naam en telefoonnummer zodat zij contact op kunnen nemen met jou.

Hopelijk zien we je snel bij de Roverscouts!