Wie zijn de Zevenspong?

Wij zijn scoutingleden met een lichte beperking.  We hebben gezellige avondjes met verschillende programma’s. Wat wij zoal doen op een avond zijn spelletjes, knutselen, kampvuur, maar ook gezellig kletsen en nog veel meer leuke dingen.

Algemene info?

Wij draaien op de vrijdagavonden van 19:30 tot 22:00 uur. We zijn in leeftijd tussen de 20 en 99 jaar.  We hebben geen standaard uniform die je moet dragen. We draaien wel in een eigen lokaal die we gezellig kunnen maken voor het draaien.

Contact?

Wil je meer weten kun je altijd op vrijdagavond bellen in de even weken (013-4676630) Dan krijg je de begeleiding aan de telefoon of je komt gewoon langs om te kijken op onze draaiavonden.

Voor vragen zijn we te bereiken op zevensprong@scoutingthechallenge.nl. Heb je dringende vragen die echt niet kunnen wachten kun je ons ook bereiken op 06-50880814.