Groepsbbq 2023

Beste ouders/verzorgers,

We zijn al weer een tijdje in het scoutingseizoen.

We gaan langzaam toe naar het einde van het seizoen met als afsluiter het zomerkamp.

Maar eerst hebben we de groepsbbq. Deze vindt zaterdag 3 juni plaats.

Voorafgaand aan de groepsbbq wordt de ALV (Algemene leden vergadering) gehouden, deze start om 16:00 uur. Zowel de speltakken als het bestuur zullen een praatje houden over de opkomsten en het beleid binnen de groep. De BBQ begint om 17:15. en zal eindigen rond 21:00 uur.

Er zijn dit jaar twee BBQ-pakketten. Pakket 1 is het volwassen pakket, deze bedraagt 6 euro. Dit pakket bestaat uit 4 stukjes vlees, stokbrood, salades en sausjes.

Het kinderpakket is 4 euro. Deze bestaat uit 3 stukjes vlees, stokbrood, salades en sausjes. En alle kinderen krijgen na afloop een ijsje.

Aan de bar kan drinken worden gekocht. Een glaasje fris kost 50 cent en alcoholische drankjes kosten 1 euro. Deze kunt u krijgen bij de bar. Ranja is uiteraard gratis.

U kunt u aanmelden tot zondag 28 mei via pr@scoutingthechallenge.nl. Mochten er dieet/allergieën zijn graag mee mailen bij de aanmelding zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

We hopen u te zien tijdens de groepsbbq!

Met vriendelijke groet,

Ricky de Hoogh