Bevers (4 t/m 7 jaar)

Wie zijn de Bevers?
De Bevers zijn de jongste kinderen van onze scoutinggroep. Zij spelen iedere zaterdag samen met hun leiding in Hotsitonia. Hier woont Stuiter met zijn vrienden. Daar is zeer veel te beleven met Stuiter, de andere Bevers en de leiding. Ze beleven samen de spannendste en leukste avonturen. Heb jij zin om samen met andere Bevers ook allemaal avonturen te beleven? Kijk dan snel verder en kom een keer langs!

Algemene info
Onze Bevers draaien iedere zaterdag van 14:30 tot 17:00. Hun leeftijd is van 4 tot en met 7 jaar en ze draaien met jongens en meisjes door elkaar. Zij dragen rode blouses met onze eigen groeps t-shirt en groepsdas. Je mag sowieso 6 achtereenvolgende draaidagen mee komen spelen om te kijken of je het wel echt leuk vindt. Daarna hoef je pas te beslissen of je lid wordt van onze groep. Voor meer info over onze groep kun je ook kijken onder het kopje algemene info op deze site.

Contact
Iedere zaterdag kun je bellen (013-4676630) tussen 14:00 en 17:00. Dan zijn we namelijk in ons gebouw en kan de staf je meteen ter woord staan en helpen bij het beantwoorden van vragen of het maken van een afspraak. Verder kun je ook mailen naar de Beverstaf (bevers@scoutingthechallenge.nl). Vermeld dan wel even je naam en telefoonnummer zodat zij contact op kunnen nemen met jou.

Hopelijk zien we je snel bij de Bevers!