Scouts ( 11 t/m 15 jaar)

De scouts bij scouting The Challenge zijn jongens en meisjes van 11 tot 15 jaar. De groep bestaat uit 4 teams, elk team bestaat uit 6 tot 8 scouts en wordt geleid door de twee oudste scouts: een teamleider en een assistent teamleider. Iedere zaterdag draaien de scouts van 13:30 tot 17:00. Naast de normale draaidagen gaan de scouts een aantal keer per jaar op weekend en gaan ze in de eerste week van de zomervakantie op zomerkamp. Elke zaterdag zijn er uitdagende activiteiten zoals leren vuur maken, boogschieten, een pionier projecten bouwen, koken, spellen spelen, en nog veel meer. Om de oudere scouts een extra uitdaging te geven, worden er soms programma’s georganiseerd door scouts met behulp van stafleden.

Deze activiteiten worden gemaakt en geleid door het stafteam “de Beren”:
Ricky, Mathijs, Maud, Jasper, Kyra en Ruben.

Contact
Mocht het je leuk lijken om een keer mee te draaien of heb je nog vragen kun je mailen naar: scouts@scoutingthechallenge.nl
Daarnaast is het scouting gebouw op zaterdag tussen 12:00 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op het nummer: 013-4676630.

Facebook, Instagram en fotoalbum
Zien wat de scouts iedere week doen? Check dan onze Facebookpagina of Instagram of bekijk onze fotoalbums bij waarin we alle foto’s van de dag opzetten:

Fotoalbum – Scouts 2022/2023
Fotoalbum – Groepszomerkamp 2022