Feestmaand

Afgelopen week was Sinterklaas bij de scouting op bezoek gekomen. Dit was een groot feest!

Hij is vrijdag bij de zevensprong geweest en zaterdag heeft hij een bezoekje gebracht aan de bevers, welpen en scouts.

Scouting The Challenge wenst iedereen alvast fijne feestdagen en hopelijk zien we je op de nieuwjaarsreceptie 23. Zie de mail die naar leden is verstuurd:

Beste leden, ouders, verzorgers,

Binnenkort is het jaar weer bijna voorbij en gaan we 2023 tegemoet. 2023 willen we graag samen met iedereen starten door middel van de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Onder het genot van een hapje en een drankje luiden we een nieuw scoutingjaar in.

Wanneer: 7 januari 17:00
Waar: HK scouting The Challenge
Voor wie: Alle (oud)leden, ouders en verzorgers

Prijzen (let op, alleen contant betalen mogelijk):
Ranja = gratis
Frisdrank = 0,50 cent
Alcoholische drank = 1 euro
Broodje hamburger/frikandel (ook vegetarisch) = 1 euro

Daarnaast zal er ook een bingo zijn met fantastische prijzen! Iedereen krijgt 1 gratis kaart. De bingo zal rond 18:30 starten.

Graag aanmelden door te mailen naar: pr@scoutingthechallenge.nl

Met vriendelijke groet,
Organisatie nieuwjaarsreceptie

PS: we zoeken nog leuke prijzen voor de bingo. Mocht je iets hebben kun je dat komende weken afgeven bij de scouts.

Comments are closed.