Jantje beton 2020

Beste leden, ouders, verzorgers en geïnteresseerden, van 2 tot en met 7 maart is de jaarlijkse Jantje Beton-collecte. Ook wij als scoutinggroep doen daar weer aan mee. Nieuw dit jaar: op vrijdagavond organiseren we voor alle collectanten na het collecteren een gezellige pubquiz! Hapjes en drankjes zijn inclusief, iedereen die een dag heeft gecollecteerd is welkom!

De collecte start iedere dag om 18:00 uur vanaf het HK, vanwaar we in groepjes gaan collecteren tot uiterlijk 20:00 uur. Wil je meedoen met de collecte en de pubquiz? Geef het even door via een privebericht op deze facebookpagina of in reactie op de mail die je eerder van je speltak hebt ontvangen over Jantje Beton.

Geen tijd om te collecteren voor Jantje Beton, maar wil je wel graag het doel én onze vereniging steunen? Dat kan heel makkelijk via deze QR-code! De helft van de opbrengst gaat naar de vereniging en daar willen we graag de kampvuurkuil mee opknappen 🔥🤠