Jumbo spaaractie Tilburg

Aankomend weekend, zaterdag 21 en zondag 22 september, dubbele actiezegels bij jouw boodschappen bij Jumbo.
Ben jij aan het sparen voor gratis gepersonaliseerde sportartikelen van onze club. Ga dan dit weekend naar Jumbo voor jouw boodschappen. De weekend geven de deelnemende supermarkten namelijk dubbele zegels weg over jouw boodschappen bedrag. Aankomend weekend dus niet 1 zegel per € 15,- maar 2.
Ga jij hier ook van profiteren?

Beste leden,

Vanaf 28 augustus gaan wij samen met 9 JUMBO supermarkten in Tilburg van start met een unieke actie. Alle leden en supporters kunnen namelijk exclusief bij deze JUMBO supermarkten sparen voor geweldige en gepersonaliseerde clubartikelen!

Hoe spaar je mee? 8 weken lang ontvang je bij elke € 15,- aan boodschappen bij de deelnemende JUMBO supermarkten een actiezegel. Elk artikel kan op basis van een aantal actiezegels bij elkaar gespaard worden. Heb je het aantal actiezegels bij elkaar gespaard, dan kan je de volle spaarkaart bij de servicebalie van een van deze JUMBO’s inleveren. Je krijgt dan een unieke code! Via www.myclubstore.nl/jumbotilburg wordt je door verwezen naar een speciale webshop. Hier kun je vervolgens jouw club selecteren, jouw artikel selecteren, kan je dit artikel zelf personaliseren en gratis bestellen met je unieke code. Je zult dit artikel ± 4 weken na afloop van de spaaractie op kunnen halen.

Het leuke aan deze actie is, dat je geheel gratis geweldige gepersonaliseerde artikelen kunt sparen en dat je op deze manier ook een mooi bedrag kan ophalen voor de vereniging. Bij elke bestelling gaat er een deel van de waarde van het artikel naar onze clubkas. Ga daarom vanaf 28 augustus naar een van de JUMBO’s en trommel al je vrienden op om mee te sparen. Hoe leuk is het bijvoorbeeld om met z’n allen een gepersonaliseerd artikel te hebben?

Deelnemende supermarkten:

• Jumbo AaBe-straat 8
  • Jumbo Amer 13
  • Jumbo Bart van Peltplein 1
  • Jumbo Broekhovenseweg 74
  • Jumbo Heyhoefpromenade 11-17
  • Jumbo Pater van den Elsenplein 105
  • Jumbo Stappegoorweg 175
  • Jumbo Wagnerplein 18
  • Jumbo westermarkt 38

Wij wensen iedereen veel spaar plezier!