HIT : Een dijk van een HIT

Ook in 2014 wordt er gedurende de Paasdagen (18 t/m 21 april 2014) een HIT georganiseerd. Hit staat voor Hike Interessekampen Trapperskampen. In het hele land worden op maar liefst 6 verschillende locaties activiteiten voor jong oud activiteiten georganiseerd. De organisatie is geheel in handen van vrijwilligers die doorgaans ook lid zijn bij een scoutinggroep.

Op www.hit.scouting.nl vind je meer info. In de HIT courant die via voorgaande website is te downloaden vind je meer info over de verschillende onderdelen die per plaats worden georganiseerd. Via de website van de HIT kan je je vanaf 2 januari 2014 aanmelden voor een van de onderdelen. Wees er snel bij, want vol is vol. Inschrijven kan t/m 23 maart 2014.

Dit jaar wordt er ook door sommige staf en stamleden van scouting The Challenge een HIT-onderdeel in Alphen georganiseerd. Een HIT vol uitdagingen waarvoor de voorbereidingen al in volle gang zijn. Op www.hitthechallenge.nl vind je enkele foto’s van voorgaande edities en wat extra info. Of bezoek onze Facebook-pagina: http://www.facebook.com/hitthechallenge.trapa

Mocht je meer info willen hebben over de HIT? Schroom dan niet om contact op te nemen met iemand van de staf. Zij zullen dan proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Op de website van de HIT staat ook veel informatie.

Zien we je met Pasen bij één van de HIT’s?

Comments are closed.